SEO стратегии – важни ли са за мястото в Google
В миналото изграждането на връзки се фокусира върху количеството, а не върху качеството. А днес линк билдинга е съвсем различна игра. Ако изграждате SEO стратегия за изграждане на връзки, важно е да знаете, че това няма да бъде моментално. Това е постепенен процес – поне ако го направите правилно.
Въпреки това Брайън Дийн успя да увеличи трафика от търсене със 110 процента чрез стратегия за изграждане на връзки, известна като „техниката на небостъргача“. Страниците, където създавате връзки, по-специално качеството и авторитета на тези страници, играят ключова роля при определянето колко високо ще се класирате в резултатите от търсачката.
Блоговете са очевиден начин да получите обратни връзки към вашия уебсайт. Въпреки това има много други доказани начини за линк билдинг на най-добрите връзки и повишаване на класирането ви в SERPs. Има няколко надеждни стратегии за изграждане на връзки, които можете да приложите днес. Те са особено полезни за заети маркетолози и искат да запазят внимание на позицията си в търсачките.
Какво представлява стратегията за изграждане на връзки?
Стратегиите за изграждане на връзки се отнасят до техниките, които търговците и SEO специалистите използват, за да накарат други уебсайтове да се свържат обратно към техните собствени.
Например, ако управлявате сайт за електронна търговия, който продава оборудване за къмпинг, можете да напишете публикация в блог за предпазните мерки за безопасност на къмпинга. След това други уебсайтове, които обсъждат проблеми с безопасността, могат да се свържат с вашата публикация в блога. Tака че техните потребители да могат да намерят повече информация по темата.
Защо стратегиите за изграждане на връзки са толкова важни?
Изграждането на връзки е важно за оптимизацията за търсачки (SEO). Това е един от основните фактори, които търсачките използват, за да определят класирането, което означава кой получава резултатите от търсенето на първа страница. Всъщност страниците на първо място в Google SERP имат средно 3,8 пъти повече обратни връзки от страниците на места 2-10. Когато решават как да класират вашия уебсайт, Google, Bing, Yahoo и други търсачки гледат колко връзки водят към вашия сайт (и качеството на тези връзки). Колкото повече висококачествени, надеждни и авторитетни сайтове се свързват с вас, толкова по-високо ще се показват вашите публикации в блогове и страници за продажби на страниците с резултати от търсенето.
Освен това връзките към вашия уебсайт помагат на потребителите да намерят вашия сайт и могат да увеличат трафика и доверието. В крайна сметка е по-вероятно потребителите да ви се доверят, ако други сайтове смятат, че знаете за какво говорите.