Въведение в изграждането на връзки
Какво представлява Link Building . Докато SEO и изграждането на връзки винаги са вървели ръка за ръка, важността на изграждането на висококачествени връзки никога не е била фактор за по-високо класиране. Често това е единствената причина една страница да се класира по-високо от конкурентна, така че е важно да разберете важността на изграждането на връзки като част от висококачествена SEO кампания, за да се конкурирате за онлайн видимост и връзки към вашия сайт.
Независимо дали сте нов в изграждането на връзки или сте изграждали обратни връзки от известно време, този блог е предназначен да ви помогне да разберете изграждането на връзки, значението му, видовете връзки и как изграждането на връзки може да бъде от полза за вашия бизнес.
Какво представлява Link Building
Изграждането на връзки е просто процесът на изграждане на хипервръзки от други уебсайтове обратно към вашия собствен. Търсачките обхождат връзките между отделните страници на вашия уебсайт и връзките между цели уебсайтове, за да определят какво се счита за добра връзка. Връзката към вашия сайт изпраща сигнал до Google, че вашият уебсайт е качествен ресурс по темата, достоен за цитиране. Сайтовете с повече препратки са склонни да печелят по-високо класиране от Google. SEO често наричат това „link juice“. Има много видове техники за изграждане на връзки, които можете да използвате, и въпреки че всички те се различават по трудност и сложност, изграждането на връзки е една от отнемащите време части от работата на SEO. И не всички връзки са създадени еднакви. Например, връзка от Guardian ще бъде много по-ценна за вас от тази от уебсайта на неизвестен блогър за пътувания.
Защо изграждането на връзки е важно за SEO?
Изграждането на връзки е важна част от SEO услугите, защото помага на търсачките да откриват нови уеб страници и определя кои страници трябва да се класират по-високо в SERPs.
Google казва за изграждане на връзки:
„Като цяло уеб администраторите могат да подобрят ранга на своите сайтове. Kато създават висококачествени сайтове, които потребителите ще искат да използват и споделят.“
Това означава, че когато използвате стратегии за изграждане на връзки. Фокусът ви трябва да бъде върху печеленето на връзки. Защото сте създали страхотно съдържание, което вашите потребители искат да споделят – не само изграждане на връзки за търсачките.
Изграждането на връзки е един от най-важните фактори за класиране за Google, наред с:
- SEO на страницата и оптимизация на съдържанието
- Доверие и авторитет на уебсайта
- Скорост на зареждане на сайта
- Удобство за мобилни устройства
- Елементи на потребителското изживяване