Линк билдинг предимства и недостатъци

линк билдинг

Стратегии за линк билдинг, които трябва да избягвате

Научете как да създадете стратегия за линк билдинг, която води до устойчиви резултати – и какво определено трябва да избягвате.

Изграждането на връзки винаги е било основна част от оптимизацията за търсачки (SEO). Въпреки това, през 23-те години, откакто Google съществува, стратегиите за изграждане на връзки се превърнаха в сложни практики. Първоначално играта в беше количеството връзки. Колкото повече връзки имаше вашият сайт, толкова по-високо се класира той на страниците с резултати от търсачките (SERP).

Качествени връзки в Google

Днес Google се фокусира върху качествените връзки спрямо количеството, за да гарантира, че уебсайтовете, предоставящи ценно съдържание, са класирани по-високо. Тази промяна във фокуса направи изграждането на връзки дълъг, но жизненоважен процес. Уебсайтовете се нуждаят от качествени линкове, за да се класират, но редакторите на сайтове вече не се свързват към страница „само защото“. Сега създателите на връзки трябва да се съсредоточат върху намирането на подходящи сайтове за обратни връзки и предоставянето на ценно съдържание за тази аудитория.

Създателите на връзки трябва да вложат време, мисъл и енергия в изграждането на устойчиви стратегии за изграждане на връзки, които да помогнат за класирането на уебсайтовете им в SERP.

Стратегия за изграждане на връзки, която трябва да избягвате

Ако говорим за стратегии за линк билдинг, които работят, е справедливо да преминете през стратегията за изграждане на връзки, която трябва да избягвате за кратко. Опитът да получите всички връзки, които е възможно, не е нито устойчив, нито органичен. Тактиките, използвани от тази стратегия, се разглеждат от Google като спам практики и ако ги използвате, вашият сайт може да бъде санкциониран.

Тези тактики с black hat включват:
  • Купуване на връзки.
  • Подкупване на други за връзки.
  • Спам връзки в полетата за коментари.
  • Схеми за връзки.
  • Подвеждащи пренасочвания.

Въпреки че може да си мислите, „колкото повече връзки, толкова по-добре“, важно е да запомните, че Google дава приоритет на уместността между връзките. Вместо да търсите определено количество връзки, опитайте се да намерите авторитетни и подходящи връзки към вашия сайт. Както беше посочено по-горе, изграждането на връзки изисква време и търпение. Това не е задача „задай и забрави“.

Въпреки това, с добре обмислена стратегия от списъка по-горе и прилагането на тактики за нейната поддръжка, вашият сайт може да е на път да спечели много препратки през идните месеци.