Интелигентно СЕО за онлайн магазини

3 съществени SEO съвета за собственици на сайтове

Днес, повечето собственици на сайтове разчитат главно на външния вид, но не си дават сметката, че един сайт, колкото и да е привлекателен, ако няма трафик към него, то той е нискоефективен.

Дали това е правилно, или не – ще разберете, след като прочетете настоящата статия.

В нея, експертите от W-SEO.com представят и три важни съвета, чрез които да повишите класирането на фирмените сайтове, което естествено би довело до нови посетители.

Нека започнем с това, какво е SEO, как работи и защо е важно.

1. СТРУКТУРАТА. Структурирайте правилно сайта си, като добавите ефективни TITLE и ALT тагове.

В случай, че вече имате представа за това как действат търсещите машини, запознали сте се бегло с SEO, може би ще успеете да се справите и Вие с тази задача. Тя е изключително важна, като важно е и да бъде добре структурирана страницата, описанието да бъде добре изградено, за да може клиентите да получават информацията, която търсят най-добре.

Един от най-добрите начини да подобрите резултатите в Google на Вашият хотелски сайт е чрез актуализиране на заглавията на страниците и мета описанията. Всяка страница на уебсайта Ви има уникално заглавие и мета описание, което показва на хората, които търсят резултатите от търсенето, за какво се отнася самият раздел.

Обикновено можете да редактирате заглавията на страниците и мета описанията в системата за управление на съдържанието (CMS), а в случай, че сайтът е изграждан от компания, и е от типа custom, то можете да потърсите съвет от хората, които са Ви изграждали сайта, за начините за промяна, или пък да потърсите тяхното съдействие.

2. ИЗПОЛЗВАЙТЕ ДУМИ И ФРАЗИ, СВЪРЗАНИ С ВАШИЯТ САЙТ

Анализиране на конкуренцията, на Вашата страница, важен елемент. Тук трябва да „пипне“ опитна ръка на SEO експерт, но в случай, че Ви харесва тази област, имате време и Ви е интересно, можете да започнете действия и Вие.

Помислете за момент как бихте очаквали потенциалните гости да намерят вашия хотел онлайн. Какви думи и фрази бихте очаквали от тях да въведат в търсачките, за да ви намерят? Сега вижте уебсайта си. Дали тези думи и фрази се появяват поне веднъж на сайта Ви?

3. ТЕСТВАЙТЕ И АНАЛИЗИРАЙТЕ ВАШИЯТ САЙТ

Погледнете добре уебсайта на хотела. Скростта на зареждане добре ли е? Информацията леснодостъпна ли е? Снимките и видеото добре ли са подредени, структурирани? Бързо ли се зареждат?

Е, можете да разчитате на компанията W-SEO.com в случай, че се нуждаете от повече посетители за Вашият туристически обект, но нямате възможност да се грижите за онлайн представянето му.

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *