Интелигентно СЕО за онлайн магазини

3 съществени SEO съвета за собственици на сайтове

Днес, повечето собственици на сайтове разчитат главно на външния вид, но не си дават сметката, че един сайт, колкото и да е привлекателен, ако няма трафик към него, то той е нискоефективен.

Дали това е правилно, или не – ще разберете, след като прочетете настоящата статия.

В нея, експертите от W-SEO.com представят и три важни съвета, чрез които да повишите класирането на фирмените сайтове, което естествено би довело до нови посетители.

Нека започнем с това, какво е SEO, как работи и защо е важно.

1. СТРУКТУРАТА. Структурирайте правилно сайта си, като добавите ефективни TITLE и ALT тагове.

В случай, че вече имате представа за това как действат търсещите машини, запознали сте се бегло с SEO, може би ще успеете да се справите и Вие с тази задача. Тя е изключително важна, като важно е и да бъде добре структурирана страницата, описанието да бъде добре изградено, за да може клиентите да получават информацията, която търсят най-добре.

Един от най-добрите начини да подобрите резултатите в Google на Вашият хотелски сайт е чрез актуализиране на заглавията на страниците и мета описанията. Всяка страница на уебсайта Ви има уникално заглавие и мета описание, което показва на хората, които търсят резултатите от търсенето, за какво се отнася самият раздел.

Обикновено можете да редактирате заглавията на страниците и мета описанията в системата за управление на съдържанието (CMS), а в случай, че сайтът е изграждан от компания, и е от типа custom, то можете да потърсите съвет от хората, които са Ви изграждали сайта, за начините за промяна, или пък да потърсите тяхното съдействие.

2. ИЗПОЛЗВАЙТЕ ДУМИ И ФРАЗИ, СВЪРЗАНИ С ВАШИЯТ САЙТ

Анализиране на конкуренцията, на Вашата страница, важен елемент. Тук трябва да „пипне“ опитна ръка на SEO експерт, но в случай, че Ви харесва тази област, имате време и Ви е интересно, можете да започнете действия и Вие.

Помислете за момент как бихте очаквали потенциалните гости да намерят вашия хотел онлайн. Какви думи и фрази бихте очаквали от тях да въведат в търсачките, за да ви намерят? Сега вижте уебсайта си. Дали тези думи и фрази се появяват поне веднъж на сайта Ви?

3. ТЕСТВАЙТЕ И АНАЛИЗИРАЙТЕ ВАШИЯТ САЙТ

Погледнете добре уебсайта на хотела. Скростта на зареждане добре ли е? Информацията леснодостъпна ли е? Снимките и видеото добре ли са подредени, структурирани? Бързо ли се зареждат?

Е, можете да разчитате на компанията W-SEO.com в случай, че се нуждаете от повече посетители за Вашият туристически обект, но нямате възможност да се грижите за онлайн представянето му.

Вашият коментар