Препоръчителен SEO процес и неговите стъпки за отсраняване на даден проблем

Препоръчителен SEO процес и неговите стъпки за отсраняване на даден проблем

Препоръчителен SEO процес и неговите стъпки за отсраняване на причината, довела до спад в класирането

Както е известно, Google работят с редица  нови алгоритмични ъпдейти. Панда, Пингвин, Hummingbird,  RankBrain и други ъпдейти, които не са оповестени официално промениха цялостната информационна структура на търсачката си и това кое е считано за правилен отговор на вашето търсене.

От този момент последваха редици наказания и дори деиндексиране на различни сайтове и това те да не достигнат до потребителското полезрение. Следват въпросите как и защо това се случи и най-вече как може да се поправи? Ето някои действия, които мога да се предприемат в такъв случай:

  1. SEO анализ на уебсайта – откриване на проблема

Разбира се, като собственик на този сайт първото нещо, което ще направите, е да се обърнете към SEO фирма, която работи за вас, за възможно най-детайлния анализ, изготвен от редица последователни процеса. Ако няма такава на лице, мога да ви дам за пример ahrefs.com, с която може сами да направите първата стъпка и тя е установяването на външните връзки(backlinks), водещи към вашия сайт. След като установите местоположенията на онлайн присъствието ви, правите анализ на самите тях, за някои характеризирани метрики. PR(ранк на страницата), alexa(посещаемост), domain authority(авторитет) са някои от основните, с които трябва да се съобразите. След всичко това вие вече знаете източниците на създалите се проблеми.

  1. Премахване на вредни външни линкове

След като вече знаете от кои места трябва да бъдат премахнати, вие обхождате целия списък от така наречените „токсични“ сайтове. Но какво следва? Забелязвате, че до малка или голяма част от съществуващите вече връзки нямате достъп. Затова трябва отново да прегледате целия този списък и да коригирате всичко, до което имате достъп.

  1. Установяване на контакт.

Станало е ясно, че няма да успеете да отсраните всички тези „backlinks”, затова преминавате на следващата стъпка. Към тези, към които не сте се справили, било то заради отдавна направена, забравена регистрация или създадена от предишна SEO компания, с която нямате връзка, то приоритетът ви е това да намерите връзка за контакти с тези места. Това е най-дългият пророцес от цялата кампания. Също така трябва да ви е ясно, че ще има сайтове, който нямат данни за контакт или са вече отдавна изоставени. Ще трябва да направите наистина обстоен преглед на тези, които са останали за премахване и да вложите максимални усилия за контакти с тях. Друго, с което трябва да сте наясно е, че голяма част от администраторите на тези сайтове рядко проверяват имейлите си или ако го правят едва ли въобще ги четат. Ще е нужно да направите поне три опита за връзка с тези, които не ви отговарят, за да сте сигурни, че съобщенията ви пристигат и за да имате някакви основания за последната ви стъпка от този SEO процес за отсраняване на външни проблеми.

  1. „Молба“ към Google  за деиндескиране.

Екипът на Disavow tool решава дали сте положили достатъчно усилия и сте пемахнали достатъчно линкове, за да бъде прието вашето искане за премахването на останалите „вредители“. Затова трябва внимателно да следвате всяка стъпка на този процес за оптимални резултати, които разбира се едва ли бихте постигнали без помоща на специалист в тази област. Все пак с достатъчно услия и резултати на лице може да успеете да накарате Google да обърнат внимание на вашата молба и чак тогава тя да бъде одобрена за разглеждане.

 

Вашият коментар

Вашият имейл адрес няма да бъде публикуван. Задължителните полета са отбелязани с *